Retourneren

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT(EN) RETOURNEREN?

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen. 


WAT KAN NIET GERETOURNEERD WORDEN?

  • Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten. 
  • Producten die niet in de originele staat verkeren. 
  • Producten zonder labels en/of originele verpakking. 

HOE WERKT RETOURNEREN?

Optie1: Retourneren is heel makkelijk. We hebben de retourlabel in de verzending meegegeven. U hoeft het alleen bij een Postnl servicepunt af te geven bij U in de buurt.

Optie 2: Retour brengen in de winkel

  • Uiteraard kunt het artikel ook retour brengen in onze winkel.

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT OOK RUILEN?

De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, mits het product niet gedragen is en de labels er nog aan hangen. Dit kunt ook aangeven in via een mailtje te sturen naar info@schepersladyfashion.nl.


WAT KOST RETOURNEREN?

Het retoursturen via retourlabel vergemakkelijkt het retour sturen en het scheelt u ook geld. Via de retour label kost het retour sturen slechts € 6.00. Deze kosten moet u zelf betalen. Deze kosten worden verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.


WANNEER ONTVANG IK DE RETOURBETALING?

Zodra het product in de winkel is afgeleverd en wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten, wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij/enz.

Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. 


Overige vragen

Heb je specifieke vragen over het retourneren of vragen over het ruilen van een product? Neem dan contact met ons op via info@schepersladyfashion.nl of via telefoonnummer 053 4318347.


Ontdek onze nieuwste items