Veelgestelde vragen:

BESTELLING
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Alle bestellingen die geplaatst worden via onze webshop worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging zodra een een bestelling hebt geplaats. Zodra het pakket bij postnl is aangemeld ontvangt u de track&trace code, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen (via de website van PostNL).

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer u voor 16:00 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?
Zodra uw bestelling is binnengekomen bij ons, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?
In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Schepers lady fashion.

BEZORGING
De bezorging is geheel gratis.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met ons.

RETOURNERING
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Wij geven uw geld terug of ruilen uw product. U kunt met uw gegevens inloggen bij Sendcloud. Zie retourneren.

Het retourneren is voor u eigen rekening, dit wordt van uw aankoopbedrag afgetrokken.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?
De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 5 werkdagen naar u overgemaakt. De retourkosten zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.

Betaling

Allereerst, veiligheid staat bij ons voorop. Wij zorgen ervoor dat uw betalingen veilig geschieden. Dit is de reden dat wij samenwerken met Mollie, een bedrijf gespecialiseerd in online betalingen. Mollie , en daarmee ook Schepers lady fashion, garandeert u het hoogste veiligheidsniveau voor uw online betalingen.

Met welke creditcards kan ik betalen?

Op schepersladyfashion.nl kunt u betalen met creditcards van Mastercard, Visa en American express.

Betalen met iDeal?

U kunt uw bestelling, zonder extra kosten, online betalen met iDEAL. U betaalt dan het totaalbedrag van uw bestelling meteen bij het plaatsen van de bestelling, online via uw eigen bank. Als u internetbankiert bij ABN AMRO, Friesland Bank, ING of Rabobank kunt bij ons betalen met iDEAL. oe

Hoe iDEAL werkt:

U geeft bij de betalingsmogelijkheden aan dat u betaalt met iDEAL. Hier selecteert u ook uw eigen bank;( of met een QR-Code betalen)

U komt terecht op de internetbankierpagina van uw eigen bank. Hier kunt u de betaling completeren; Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven.

Betalen met een fashioncheque,

Heeft u een fashioncheque cadeau gekregen? Deze kunt u ook bij ons verzilveren! Kies tijdens het afrekenen voor de betaalwijze “fashioncheque”. In de volgende stap “veilig betalen” vult u het kaartnummer van uw fashioncheque in. De waarde van uw kaart wordt in mindering gebracht op het totaalbedrag van uw bestelling.
Een eventueel resterend bedrag kunt u voldoen met een betaalmethode naar keuze.

Ontdek onze nieuwste items